Wydawanie zaświadczeń o przedsiębiorcy wpisanym do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Burmistrza Skarszew
1. Dokumenty od wnioskodawcy (klienta)
Wniosek - druk wniosku stanowi załącznik do niniejszej procedury.
2. Opłaty
Opłata skarbowa wynosi 17,00 zł. za wydanie zaświadczenia. Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej można dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Skarszewach: Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gd. Oddział Skarszewy 81 8340 0001 0100 0143 2000 0005 lub w filii tego Banku na parterze w Urzędzie Miejskim, Plac gen. Józefa Hallera 18. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.
3. Forma załatwienia
Wydanie zaświadczenia dotyczącego działalności gospodarczej przedsiębiorcy figurującego w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Burmistrza Skarszew.
4. Termin załatwienia
Zaświadczenie wydawane jest w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
5. Tryb odwoławczy
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku (Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk ), za pośrednictwem Burmistrza Skarszew – w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.
6. Sprawę załatwia
Wydział Funduszy Europejskich w Urzędzie Miejskim, Plac gen. Józefa Hallera 18, 83-250 Skarszewy, II piętro, pok. nr 26, tel. 58 588 222 01 wew. 39.
7. Podstawa prawna
1) Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1257 z późn. zm.),
2) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 z późn. zm.).
8. Informacje dodatkowe dla klienta
Wniosek o wydanie zaświadczenia można złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Skarszewach, Plac gen. Józefa Hallera 18, I piętro, pok. nr 15.